Vi har fått bebis!! Katt bebis.... ;-)

Jag och mamma har idag hämtat våra små bebisar. Långt bort åt h******. Norska skogskatter med en blandning av nått vi inte vet. Men antagligen bonnkatt. Jätte söta!! Eller hur??


Här ser vi Tessa, den mörka. Och mammas den beiga (brorsan). Visst är dom söta!!

Mammas ska nog heta Snutten och min har mannen och jag kommit fram till att hon ska heta Tessa (som min kollega Miss Tesa fast med två S) . Vi testade ett par namn och Tessa var det enda namnet hon lyssnade på. Så det ska hon heta.
Jag och mannen är överens!! För en gångs skull. Nu ska jag gosa järnet och käka kvällsmat.
Ha det så bra kram kram!!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Star

Hej Gumman! Gud vad söt hon var!! Riktigt söt!!

Hoppas allt kommer att gå bra för dig och att din allergi inte kommer i vägen!! Må så gott, puss och kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback