Min bil klarade besiktningen...tjohoo!!

Har jobbat idag, gör jag fram till torsdag sedan är det 3 dagar ledigt. Elelr vad man ska kalla det.
Vi ska greja gärnet i trädgården, tungt jobb dessutom.

Fick sticka från jobbet idag och besiktiga min bil idag. Den gick igenom utan anmärkningar. Jippi!!
Det hade inte varit kul om dom hittat nått. Den har jag (ja, eller min älskling) lagat och bytt så mycket på så bilen är snart som ny. Var ett par slitage delar jag fick byta, som man får göra när man har bil.
Tråkiga pengar bara, är ju så förbannat dyrt, tur min älskling har bilverkstad. Får lite förmåner, tur nog.
Annars hade nog bilen blivit stående ett litet tag. Man är ju inte rik...

Nu ska jag ner till min älskling och kolla på CSI, det är obligatoriskt
Puss och kram!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback