Dagen DET är äntligen här!!!

Nu är DAGEN DET här. Min BF... 29 oktober 2010!!

Hoppas på bebis idag, men jag tror inte han/hon kommer....
Jag har inte haft några av dom känningar folk berättat om. INGET!!
Jag kan ge mig f'n på att jag kommer gå över 1-2 veckor. Känner det på mig.
Därför ska jag nu ner till älsklingen och ta en lång promenad. Sen ska jag slå ihjäl den som fick för sig
att färsk ananas funkar för att komma igång, funkar inte...
Har prövat ananas, hallonblad, curry tom recinolja. Det är bara skrock...
"Sex då??" sa min kära kollega till mig. "Det brukar fungera" och det gör det säkert men jag känner mig som en svullen valross, jag kan inte ens vända på mig. Känner inte riktigt för sex just nu...
Nu ropar min älskling, dags för en rask, lång promenad!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback