Hahaha....har spelat fotbollsgolf med magen...

Jo , vi hade igår Möhippa för min barndomsvän Becky.

På programmet såg det ut följande (minns inte tiderna):
1- Sminkas och klä Becky
2- Dricka lite
3- Sen ner till stan med en militärplunta full med sprit. En korg med muffins och andra roliga små saker som ska säljas. Dessa pengar ska sedan gå till lite drinkar.
4- Efter det är det hemlig destination (Fotbollsgolf i Lundsbrunn)
5- Vidare därifrån till Skogshyddan för lite grilnning, tjöt, meer dricka sedan lite Kubb.
5- Sen bar det av till kroggen för mer dans och fest!!
Och ja, det är sant jag spelade banne mig fotbollsgolf, tog alla banorna. Såklart fick jag ju lite hjälp, fast det var jag som sköt i alla bollarna i hålen. Det gjorde jag själv, kom på 2:a plats me ;)
Men jag blev lit ledsen när jag såg vilken stor bakdel jag fått....
Hursom helst roligt var det!! Nu väntar vi på bröllopsdagen bara, gud vad ska jag kunna komma i som är fint nog för ett bröllop... =O
Syrran gjorde klart snyggaste sparken...Hahaha, Slatan släng dig i väggen!!!
Kanon dag!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback