Ooops, detta inlägg skrev för ett par veckor sen...lägger upp det nu ;-)

Äntligen!!! Vi ska ha barn!! Jätte roligt tycker både jag och Johnny. Vi har ju försökt sedan september förra året. Inget som nån vet om..
Jag är i vad vi tror 7 veckan, och det känns i kroppen att det är nått stort på gång!!
Kändes jätte mysigt....fram tills i helgen!!

Hela helgen har jag spytt som en kalv så fort jag ätit. Kan inget äta eller dricka för då blir jag bara dålig!!
Ska handla efter jobbet tänkte jag och se om det inte finns nått min mage kan klara av att äta.
Känns ju inte bra att inte äta alls heller, bebben behöver ju mat!!
Och jag gillar inte att må så här illa, eller att oroa mig för att spy heller.
Fy..dilemma!!

Men, men vi får se vad jag kan hitta på. Eftersom jag spytt i helgen och skulle på söndags middag så var jag tvungen att tala om det för resten av våra familjer. Va bara min mamma och mina svärföräldrar som visste nått. Alla andra skulle inget få veta för en dom klassiska 12 veckorna gått. Men så blev det inte riktigt.
Och nu kanske jag även blir tvungen att tala om det på jobbet med. Så att dom inte tror jag blivit magsjuk och skickar hem mig. Är ju inte riktigt bra.
Men vi får se. Ska rådfråga Therese tänkte jag. Hon är den på enda på jobbet som vet än så länge...
Men nu ska jag väl ta mig i kragen och göra mig i ordning för att åka till jobbet.
Så ha det bra så länge...PUSS

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback